Flaine, Tignes & Les Arcs Pasen uitverkocht
Ik heb dit bericht gelezen

Veelgestelde vragen

Is er opvang voor baby's?

Voor baby's vanaf 4 maand is er de miniclub in Flaine. Voor jongere baby's wordt het niet aangeraden om reeds op grote hoogte te verblijven. Lees hier meer over hoogteziekte bij baby's.

Omdat het aantal plaatsen in de miniclub beperkt is, moeten wij de beschikbaarheid altijd eerst op aanvraag controleren bij het hotel. Pas na goedkeuring vanuit het hotel is de plek voor jouw kindje definitief gegarandeerd.

Belangrijk om te weten:

  • Franstalige begeleiding: De opvang wordt volledig in het Frans verzorgd door professionele animatoren van Belambra.
  • Dagen en openingstijden: De miniclub is geopend van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur (indicatieve tijden). De kleintjes blijven hier de hele dag, inclusief een volledig verzorgde lunch.
  • Kennismaking op zondag: Op zondag is de miniclub al even geopend van 15:00 tot 17:00 uur (indicatieve tijden) zodat de kindjes alvast rustig kennis kunnen maken met de club.
  • Eerste sneeuwervaring: Overdag worden er tal van leuke activiteiten georganiseerd. Voor peuters vanaf 2 jaar is er iets extra's: de Little Ski Mountain lesgevers nemen hen 's ochtends eerst mee voor een wandeling in de sneeuw, waarna ze naar de opvang worden gebracht. Een ideale en speelse eerste kennismaking met de wintersport!

Blijft uw vraag onbeantwoord? Neem dan contact op via +32 471 72 72 50

Of stuur ons een e-mail

Wat onze skiërs zeggen

Wij hebben al 2 topreizen met jullie gehad, waarin jullie geslaagd zijn om ons, als ouders, te ontzorgen en ons, als familie en vrienden, onvergetelijke herinneringen te bezorgen. Bedankt!

Bardonecchia

Het allerleukste aan deze reis is dat onze kindjes constant blij waren. Ze hadden een leuke reis, leuke activiteiten, leren skiën en wij waren dicht bij hen!!

Flaine

Bedankt voor de duidelijke en goede communicatie. Wij zijn zooo blij dat we mee zijn gegaan, het was een topvakantie door de geweldige organisatie en ongelooflijke begeleiding. Het is voor ons eigenlijk de eerste keer dat we ons op vakantie voelden sinds de geboorte van onze zoon (23 maanden).

Bardonecchia

Mijn dochter en ik hebben een droomvakantie beleefd! Ze is helemaal weg van Ballie en Ballientje en ook al is ze nog maar 3 jaar, ze heeft zoveel plezier beleefd aan de skilessen en andere activiteiten. Mama miste ze helemaal niet, dus die kon naar hartelust zelf skiën of genieten van een aperitiefje in alle rust :-)

Bardonecchia

We hebben een héél fijne week gehad. We dachten dat gaan skiën met kindjes vanaf nu heel moeilijk zou zijn. Dankjulliewel voor de organisatie! De structuur heeft ons deugd gedaan. Jullie zijn allemaal zo lief voor elk van ons geweest. Wij hebben fijn kunnen skiën en zelfs op het gemak kunnen eten ‘s avonds, kindjes hebben zicht heel goed geamuseerd. De groep bestond ook uit aangename gezinnen, de week was echt geslaagd zo. We komen volgend jaar sowieso terug.

Bardonecchia