Wij hebben al 2 topreizen met jullie gehad, waarin jullie geslaagd zijn om ons, als ouders, te ontzorgen en ons, als familie en vrienden, onvergetelijke herinneringen te bezorgen. Bedankt!
Bardonecchia
Bedankt om ons een reis te geven op het formaat van gezinnen met kinderen. Wat jullie doen is van onschatbare waarde! Jullie enthousiasme werkt aanstekelijk en zorgt voor een glimlach bij elk kind. Het voelde heel snel allemaal heel familiair aan en dat is het gevoel die we willen krijgen als ouder!
Bardonecchia
We hebben een héél fijne week gehad. We dachten dat gaan skiën met kindjes vanaf nu heel moeilijk zou zijn. Dankjulliewel voor de organisatie! De structuur heeft ons deugd gedaan. Jullie zijn allemaal zo lief voor elk van ons geweest. Wij hebben fijn kunnen skiën en zelfs op het gemak kunnen eten ‘s avonds, kindjes hebben zicht heel goed geamuseerd. De groep bestond ook uit aangename gezinnen, de week was echt geslaagd zo. We komen volgend jaar sowieso terug.
Bardonecchia
Bedankt voor de duidelijke en goede communicatie. Wij zijn zooo blij dat we mee zijn gegaan, het was een topvakantie door de geweldige organisatie en ongelooflijke begeleiding. Het is voor ons eigenlijk de eerste keer dat we ons op vakantie voelden sinds de geboorte van onze zoon (23 maanden).
Bardonecchia
Mijn dochter en ik hebben een droomvakantie beleefd! Ze is helemaal weg van Ballie en Ballientje en ook al is ze nog maar 3 jaar, ze heeft zoveel plezier beleefd aan de skilessen en andere activiteiten. Mama miste ze helemaal niet, dus die kon naar hartelust zelf skiën of genieten van een aperitiefje in alle rust :-)